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Digital marketing thesis topics

Índice
  1. Organizational Theory
    1. Tutorial Alumno: 8.- Foro del Curso y Jornada Laboral.
    2. GPT CHAT IN TEACHER HARVEY SANABRIA'S CLASSROOM.
    3. Social media marketing tesis

Organizational Theory

Customer research. Although it is tempting to jump in and do anything, take the time to ask your customers what is important to them and what other alternatives they are considering to solve their problems.

6.- Find new markets. This is a favorite marketing idea. Look for emerging markets that need your product. Open your mind and ask "what if" or "what if" questions to see how to penetrate more profitable markets.

9.- Change the name to attack a new market. If you are launching into a new market, another marketing idea you can implement is to change the name of your product to better reflect the benefits it brings.

10.- Try higher and lower prices in different markets. You don't have to charge the same price in the same market. Different markets have different needs, charge accordingly.

11.- Try different distribution channels. Distribution means being within reach of your customers and their wallets. Think about the different ways to do this: email, direct marketing, catalog, direct sales, kiosk mode, etc. The possibilities are endless.

Tutorial Alumno: 8.- Foro del Curso y Jornada Laboral.

Labrecque, L. Markos, E. & Milne, G. (2011). Marca personal online: Procesos, retos e implicaciones. Journal of Interactive Marketing, 25(1), 37-50. https://doi.org/10.1016/j.intmar.2010.09.002

Marín, J. A. y Zamora, R. (2014). Aproximación integradora en la investigación sobre la teoría del framing desde su condición multiparadigmática. Disertaciones: Anuario electrónico de estudios en Comunicación Social 7(1).

Meraz, S. (2011). Using time series analysis to measure intermedia agenda-setting influence in traditional media and political blog networks. Journalism & Mass Communication Quarterly, 88(1), 176-194. https://doi.org/10.1177/107769901108800110

Scott, D. T. (2005). Tempestades de la blogosfera: Presidential campaign stories that failed to ignite mainstream media. http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.537.4209&rep=rep1&type=pdf.

Soroka, S., Lawlor, A., Farnsworth, S. & Young, L. (2012). Mass Media and Policymaking, en E Araral, S Fritzen, M Howlett, M Ramesh y X Wu (Eds.). Routledge Handbook of Public Policy, 1-15. Routledge.

GPT CHAT IN TEACHER HARVEY SANABRIA'S CLASSROOM.

Online marketing is used to promote products or services of a brand through the Internet. And thus, achieve business objectives through online channels and tools in a strategic way.

These take the form of blogs, videos, ebooks... It is a long-term online marketing strategy with little control over the audience. Still, it is the strategy that relies most heavily on web development.

Even so, be careful. Because if you do not carry it out as you should, you may not enjoy some of these advantages for your business. We recommend you to read the 9 mistakes you should not make in digital marketing.

So now you can start preparing yourself to understand the best business strategy that is coming now in digital marketing. You must know the challenges you must face and fight with this 2023.

The main challenge of digital marketing, today, is to provide the necessary privacy to all Internet users. And, above all, they should not be afraid of brands for the information they provide them.

Social media marketing tesis

Resumen : Empresa My Shoes ciudad de Ambato se constituye por inquietud de la fundadora de la empresa en el año 2005, durante este tiempo se han dedicado a la comercialización de calzado para dama, con estilo 100% en cuero de calidad y con un personal comprometido para de esta manera llegar a satisfacer las necesidades del cliente.

El tema se ha realizado por la necesidad y el gran interés de la empresa de tener presencia en medios online para alcanzar mejores ventas, se ha podido desarrollar una investigación donde se analiza el Social Media Marketing en base a sitios web y Social Media.

Los resultados basados en un análisis de las diferentes opiniones de los clientes y empleados, teniendo en cuenta el entorno de la organización identificar cuáles son sus fortalezas, debilidades, oportunidades y amenazas de estos aspectos mencionados revelan el interés de los empleados y clientes son.

Los datos arrojados por la investigación de campo aplicada a los clientes de la empresa tanto internos como externos indican que es importante corregir algunos aspectos , ya que son factores que la mayoría de los clientes consideran como deficiencias que necesitan mejorar.

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